on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

21 December 2011

IGNORE IT.U'LL SUCCESS

hye oulls. aku dlam mood cuti lagi. hey hey. result aku dah kuar. pray for me. xdpat dekan pon. dapat Anugerah Kecemerlangan Kolej (AKK) pon xpe jgak. bsyukurlah orang cakap kan. syesly aku takut nak tahu pasal result.  aku rase dah bwat terbaik tapi entahla. mesti bnyak careless. benci benci !

ok. going back to the topic. klu korang nak exam korang lupakan/jauhkan dari bnde-bnde nie semua such as henfon, laptop, dan kawan-kwan yang suka borak. korang kan suka blaja last minute. same lah macam aku. korang fikir msti x sempat kan klu subjct yang tough tu. dun wori la. sempat punye. klu korang jauhkan diri dari handfone. alaaa, x mesej pakwe x mati pnye kan. takpun kurangkan mesej. bukan pakwe korang kan yang tentu hala hidup korang. 

ok.yang kedua laptop. memang susah kan skang nie. zama twitter,facebook, blog, myspace, friendster *ade lg ke skang* huu . korang fikir la kan, korang bleh habiskan berjam-jam depan laptop tapi buku , baru bukak dah ngantuk. daripada korang reply komen kat fb , bek ko try bwat esei bi . bwat satu perenggan pon jadi lah. tak ssah kan. aku pon macam korang suka online fb tai time exam aku dah kurangkan. mnggu study tu memang sangat berguna. tak payah la nak berfoya-foya outing sane sini. 

yang ketiga, kwan-kwan yang suke ajak kita borak. yang susah cket nak elak lebih-lebih lagi perempuan. dahlaa kita nie zero pasal ape nak jawab exam nnti, bleh plak tersangkut denga dye pot pet. kihkih. aku slalu terperangkap. so, aku nasihatkan , kurangkan kuar dari bilik. just stay dok kat meja study tu sudah. dahla hari biase pon korang bwat tak tahu. nie time exam pon xnak duduk gk. kecik ati meja tu kan. ntah2, meja tu pun tak kenal korang. 

semua perkara di atas tu ape yang aku buat semasa final exam aritu. even aku baru sem 1 , aku perlu highlightkan bende-bnde camni. banyak semester lagi perlu ak tempuh. klu aku malas macam dulu-dulu , bwat  abes duit mak bapak aku je anta aku belajar. tak gitu ? 

No comments: