on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

19 December 2011

bertunang

gatal kan tiba2 nak bwat entri pasal  tunang . emm , aku just nak recall balik ape yang aku nak dlam in relationship. aku nak laki yang btol-btol ikslas dan sayang. seboleh2 nya aku nak dye jmpe parents aku. bnde nie yang penah idamkan dulu. aku tak nak relationship yang 'jijik' . penuh dengan maksiat. kita sebagai manusia penah bwat kesilapan. dan aku jugak manusia. then, ku rasa perlu ada kesedaran yang tinggi. tenks for media massa yang banyak menyedarkan aku. now. aku nak wake up with new life. b4 dat i'll change my lifestyle. pray for me.

Saya tidak akan sentuh anggota yang membatalkan wuduk kecuali hati awak.. ♥

No comments: