on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

16 December 2011

cinta dan saya

macam menarik kan tajuk di atas. sebelum aku nak membebel tak tentu pasal. aku nak bagitahu yang aku nie SINGLE. ye, aku tahu yang entri lepas aku ada cite pasal pakwe aku tapi skang aku dah break up ngan dy. kenapa ko break up? . no komen la . hekeleh, prasan artis . takpe la sekali sekala kan .

memang susah kan nak percaya lelaki zaman sekarang. tak tahu lah dia tulus ikhlas tak suka kat kita. dulu masa aku sekolah menengah tak nampak lagi permainan diorang. then, bila dah kena atas muka sendiri baru sedar. memang sakit. klu letak ubat harga satu juta pon x bleh sembuh jugak. benda nie main dengan perasaan. aku sebagai perempuan yang mempunyai hati yang lembut nie memang senang kan di pengaruh dengan anasir jahat. aku bukan nak salahkan perempuan sangat tapi tu memg lumrah.

aku ingat lagi yang kawan aku cakap , perempuan nie memang senang nak tackle. dan aku menyokong 100% ape yang dia cakap tu. itu memang termasuk aku lah kan. takleh lari dah. kawan aku yang cakap pon same. tu la orang cakap. lenkali jangan guna kepala lutut kalau nak fikir , guna kepala otak.

ade satu lagi yang aku ingat yang kawan aku cakap . lelaki nie bler dy suke kat perempuan tu dye akan cakap dye single. then , perempuan yang dye baru nak ngorat tu pcaya la kan. then, perempuan tu trime cinte dye. ade tak possiblity yang dye nie akan jadi mangsa curang laki itu ? fikir2 kan lah , dan renung2kan


No comments: