on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

15 December 2011

HANDSOME BOY

hye semua . hari nie aku nak tulis pasal kejadian semalam. excited gler kot. biarpon broadband aku nie dah macam kura-kura nazak tapi aku still ade semangat nak update blog. dah la nie tngah hujan. best gak klu melentok. dah macam dok kat cameron highlands rasenye. msti korang tak sabar kan nak tahu pasal apa kan.ok,lets me story.

Semalam ayah aku ada ajak pergi Kota Bharu sebab dia nak jumpa sorang kawan dye kat Hotal Grand Riverview. then, ble difikirkan banyak kali ,aku setuju nak pegi. ekceli dah boring pegi sane. asyik denga band live nyanyi je. FYI ,ayah aku memang bjiwa muda biarpun dah nk msuk 50. hotel tu dari rumah aku lebih kurang sejam . u ouls know wut . everyday ayah aku pergi sana tapi bukan pergi sorang mesti de bawak mama aku.

setelah sejam aku dok situ, ade la segerombolan remaja datang. around 7 org gak la. HOTSETAFF weyh. yang ak igt ade dua org je bunga. yang lain kumbang. yang buat ak tertarik mase ak terpandang sorang budak lelaki pakai sweater kuning. RANDY PANGALILA LOOKS ALIKE . cair akak. dah sebaya ngan aku. aku dok usha je budak uh. last skali mase aku nak balik tu sempat la macam tgok dy dari dekat. 

bila aku pandang dy, mata aku berkelip-kelip likes wink2 la. mase tu dy pandang aku. aku bukan sengaja, tiba2 jad camtu. sori randy i x sengaja .*sengal* . then, dye senyum katku dan me-reply wink-wink tuh.haha. nyway , i wish meet him again. *sila muntah

No comments: