on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

05 December 2011

semester break

hello peeps .

sedar x sedar , aku dah habes dah sem 1. cepat kan mase berlalu. makin lame makin tua. macam tak percayakan tahun depan dah sembilan belas tahun dalam erti kata dalam nombor adalah 19. dun believe , believe it. dah boleh kawen la kan. nak kawen ye awanis. dussshhh . nie mkan dye. tak payah nak menggatal sangat. janganlah marah la. kadang-kadang kan aku terfikir ciri-ciri lelaki yang aku suka. now i know.

macam mane nak kawen kan kalau tak ade pakwe. susah betol. chill la awanis. lambat lagi. kumpul la banyak-banyak skandal ko. aku rase ade punye yang ko tersangkut. gler ape. aku pon tak de skandal. boleh tak kalau ko tak payah nak menipu. hahaha . ape nak menipu plak kan. muka suka suci bersih nie. *janganlah bagi kantoi aku kat sini bongok !

im realise that im cant cook. im not people yang berseni. kalau buat garisan pon belok belekar (bengkang-bengkok) . even dah guna pembaris yang sememangnya betol. pliss la percaya. aku sememangnye begitu. korang rase bler aku pandai masak? memang tak lah kot. so , AKU NAK CARI SUAMI PANDAI MASAK. anyone? sila lah isi borang ea. haha. i wonder dat i can get one of participant Mastrchef. wootwoot..

heeeeeee. done menakir untuk hari :)


1 comment:

EZAD AMIR said...

ehhh 19 thn..
Relax arhh dlu..
Kawin?awal lg beb...
Enjoy ahhh hidup ni dlu..
Enjoy ke arah aktiviti sihat la..
Kan pas kawin xde masa utk diri sdri lak..
Calon suami?
Hmmm...agak2 kalo masak megi dgn goreng telur tu dikira pndai masak x?
Keh3..
Sperti ingin aply...
Wakakaakaka...lariiiiii