on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

01 January 2012

azam 2012

hello ouls . im become 19. *msak x pndai lg. kihkih . aku tahu korang ada azam dan skang azam aku nak mencari pakwe name azam. haha. xde maknenye.  aku nak turunkan berat badan. disebabkan tahun nie tahun 2012 aku nak amik no blakang iaitu 12. its mean 12 kg ? perghh. nmpak mcam bnyak kn? tapi klu usaha tu lebih kompem tercapai pnye. skang nie berat aku 62. klu kt kolej 61. berat naik disebabkan cuti sem 1 bulan. klu 2 blan , maybe 2 kilo naik. haha. dlu berat aku 69 dan aku berjaya trunkan 8 kilo dalam 5 mase bulan :D

aku diet bukan x mkan. makan jgak tapi nasi mmg jarang kot mkn. dlam sebulan tu bleh bilang aku mkan nasi. tapi klu ak mmg lapar nasi jgak akuu cari.heee. klu beli nasi bungkus tu konfem sparuh. aku slalu je mkn biskut. itulah mknn rutin ak kat kolej. aku bleh bertahan dengan mkn bskut. lapar tu mmg lapar tapi kejap je la kn. slain tu ak mkn bihun sup yang segera tu. org ckap klu nak diet mkn bihun sup. aku slalu mkan bihun yang mamee tu. dahla bnyak. satu kebaikannya dye ade lada hitam. so, itu bleh mengeluarkan angn dlam badan :)

last skali, aku minum air msak bnyak-bnyak. memang tak terkira rr air msak ak mnum. even kat cafe aku jrang mnum sejuk. mmg bagus kot mnum air msak nie. satu lg korang nak effect cpat cket, korang beli la ubat sampingan. mmg kte x bleh bgantung kat ubat tu je cuz diet kte sdiri tu penting. ak mmg mkn ubat utk krus tapi jrg2 dan effectnye badan xde lah nek mendadak klu kita terlebih makan pon.

KORANG KALAU DIET JANGAN SAMPAI TAK MAKAN ITU MENYIKSAKAN DIRI !

No comments: