on9

b> orang mengintai

do well

My photo
tanah merah, Kelantan, Malaysia
i love myself . bek sayang diri sndiri sebelum sayang oramg lain :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Pages

Total Pageviews

followers

04 June 2011

BOLA.BOLA.BOLA .

assalamualaikum dan salam satu malaysia

aku ada la baca dua tiga blog yang menyatakan bahawa blogger nie perlu meng-update blog selalu. at least satu hari satu entry. masa mula-mula buat blog memang la ada semangat cam tu lepas tu sudah tarakkk. aiyaa, nak buat macam mane nie? dah name pom PEMALAS. dah tak bleh buat pape . bak kata kumpulan Jambu , ape pon tak boleh! 
 
korang minat bola tak? which team? Manchester United? Arenal? Liverpool?. Omaigoddd ! smua team luar negara. bila kita nak bangga dengan sukan kat negara sendiri. came on la. bila menang baru nak bangga? then,bila kalah kutuk habis-habisan. bersatu kita teguh , bercerai kita kahwin lg ! ape cer derr . memang takde citer yang diceritakan. lu pkir la sendiri. 

sebagai tanda aku sokong kat pasukan negara sendiri, aku beli Tiket Final FA. pasukan Kelantan lawan Terengganu. kau skong sape? sokong dua-dua pasukan la. tadikan kan aku mention yang kena sokong sukan kat negara sendiri. ceewaahhh. aku KOMPEM la Kelantan, The Red Warrior. Gomo Klate Gomo. sape-sape dak ganu blog aku nie jangan la dibakar blog aku . *PEACE*

Tiket mula di jual pada 6hb Jun 2011 ISNIN di stadium negeri masing masing iaitu sebanyak 30, 000 untuk Kelantan dan 30, 000 untuk Terengganu.
Baki tiket 25, 000 lagi akan di jual di stadium nasional bukit jalil pada 10 Jun 2011.Harga tiket ialah Rm30 untuk dewasa, Rm5 untuk kanak kanak dan Rm50 untuk tempat duduk VIP.
Penyokong kedua dua pasukan di larang sama sekali membawa barang terlarang seperti mercun, laser dan botol minuman.Pengesan tiket palsu juga akan di buat di setiap pintu masuk stadium pada 11 Jun 2011 ini.Pintu stadium dijangka akan di buka pada jam 4.30 petang.
ihsan : Kelantanfa.com

p/s : ari khamis gerak gombak , lpas tgok bola balik klntan . x sure lagi ari ape balik smula cuz banyak lagi persiapan nak g kolej x siap .

4 comments:

shiemah el even said...

member2 ak pn ajk gk p tgk bola..tp rase cm lau perempuan x slmt sngt la p tgk bola kt stadium..
kn jd pe2 n bhye...

btw..ak skong...peteh ganu peteh..heuehue

A.M.I.R said...

g0m0 Kelate g0m0. . .

awk hati2 bila ke sana. . .kali nie sy xdpt pergi stadium. . .bnyak keja perlu dibuat. . . sokong kat depan skrin je laa sy. . . awk wakil sy laa yer. . . =)

g0m0 Kelate g0m0,s0kong bia bij0k,main bia msuk g0l. . . . . . . :D

awan[is]cloud said...

shiemah : ok2,mntak2 la xde pape . aminn :)

eyo: yeahh! gomo klate gomo !!!

chobits_legend said...

awop tulih panjang sangat... letih saya nak baco..... hahahahah gurau je larr... nice blog...